Konkurs fotograficzny – edycja 2024
REGULAMIN KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO
„Gmina Purda. Wędrówki fotografa”
Edycja 2024
- Organizatorem konkursu jest Gminny Ośrodek Kultury w Purdzie z siedzibą pod adresem 11-030 Purda, Purda 12A.
- Konkurs odbywa się pod patronatem Wójta Gminy Purda Teresy Chrostowskiej.
- Celem konkursu jest uwrażliwienie na piękno i walory naszej małej ojczyzny i zachęcanie do jego utrwalania w fotografii oraz inspirowanie do działań artystycznych.
- Tematyką konkursu jest ukazanie w formie fotografii ludzi, krajobrazu, przyrody, architektury z terenu gminy Purda (w przypadku zdjęć na których znajdują się osoby, widoczne są twarze, wymagana jest zgoda tych osób na wykorzystanie ich wizerunku/przetwarzanie danych osobowych).
- Konkurs skierowany jest do osób powyżej 16 roku życia, które fotografią zajmują się amatorsko.
- Każdy uczestnik może przedstawić maksymalnie 3 samodzielnie wykonane prace.
- Niedopuszczalne jest retuszowanie zdjęć i fotomontaż.
- Zdjęcia przesłane na konkurs nie mogą być starsze niż rok (z 2023,2024).
- Aby wziąć udział w konkursie należy: a) dostarczyć prace w postaci elektronicznej w formacie jpg ( nie mniejsze niż 1,5 MB), b) załączyć skan lub zdjęcie wypełnionej i podpisanej Karty zgłoszenia, c) prace konkursowe, kartę zgłoszenia oraz zgodę na wykorzystanie wizerunku/przetwarzanie danych osobowych należy przesłać na adres e-mail: biuro@gokpurda.pl, w tytule wiadomości wpisując imię i nazwisko autora. Każdorazowo Organizator potwierdza mailem zwrotnym przyjęcie zgłoszenia oraz sprawdza jakość nadesłanych zdjęć.
- Pliki należy nazwać według schematu: Imię_Nazwisko_numer zdjęcia. JPG (np. Anna_Kowalska_nr1.JPG)
- Prace należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do 30 czerwca 2024 r. (decyduje data i godzina wysłania wiadomości).
- Do konkursu nie można zgłaszać prac nagrodzonych w innych konkursach.
- Oceny prac dokona Jury, powołane przez Organizatora.
- Nagrodzone zostaną 3 najlepsze prace. Organizator zastrzega sobie prawo nieprzyznania któregoś z miejsc jak również prawo do przyznania wyróżnień.
- W konkursie przewidziane są nagrody w formie kart przedpłaconych (1. nagroda – 1000,00 zł; 2. nagroda – 700,00 zł; 3. nagroda – 300,00 zł) oraz nagrody rzeczowe (nagroda publiczności, nagroda specjalna Wójta Gminy Purda). Nagrody nie podlegają wymianie na gotówkę.
- Nagroda publiczności zostanie przyznana poprzez głosowanie na Facebooku Gminnego Ośrodka Kultury w Purdzie.
- Jury dokona wyboru prac, które zostaną wyeksponowane na plenerowej wystawie pokonkursowej.
- Wręczenie nagród nastąpi podczas otwarcia wystawy pokonkursowej.
- Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi nie później niż 19 lipca 2024 r. Wyniki zostaną podane na stronie www.gokpurda.pl oraz na FB Gminnego Ośrodka Kultury w Purdzie.
- Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny.
- Przystąpienie przez uczestnika do konkursu oznacza zaakceptowanie niniejszego Regulaminu oraz wyrażenie zgody na publikację i wykorzystanie pracy konkursowej podpisanej imieniem i nazwiskiem jego autora – zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016r. poz. 922 t.j).
- Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji konkursu zgodnie z ustawą z dnia 29. 08. 97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883.11. Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na utrwalenie i rozpowszechnienie ich wizerunku w zakresie związanym z konkursem, a w szczególności do umieszczenia go w różnego rodzaju mediach (np. Internet czy prasa).
- Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na rozpowszechnianie nadesłanych zdjęć (np. zamieszczenie fotografii na stronach internetowych, w mediach społecznościowych Organizatora i Gminy Purda lub prezentowanie ich podczas wystaw fotograficznych, umieszczanie w publikacjach, folderach, na ulotkach itp.). Zdjęcia będą opatrzone imieniem i nazwiskiem autora.
- Zgłaszając prace, uczestnik wyraża zgodę na udzielenie niewyłącznej i nieodpłatnej licencji Organizatorowi konkursu na korzystanie i rozporządzanie autorskimi prawami majątkowymi do przesłanych zdjęć, w tym na:
– używanie w materiałach informacyjnych i promocyjnych, związanych z konkursem i wystawą pokonkursową w tym na portalu Facebook, stronach internetowych organizatorów,
– użycie do publicznej prezentacji,
– wykorzystywanie w ramach kompilacji lub połączeń z innymi zdjęciami,
– dysponowanie wydrukowanym egzemplarzem zdjęcia w celach niemajątkowych.
- Jakiekolwiek pytania na temat konkursu należy kierować na adres e-mail: biuro@gokpurda.pl
- Regulamin jest dostępny w siedzibie oraz na stronie internetowej Organizatora.
- W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, a także w zakresie jego interpretacji, głos rozstrzygający należy do organizatora konkursu.
Karta zgłoszenia uczestnika konkursu fotograficznego
Zgoda na wykorzystanie wizerunku – dorosły
Zgoda na wykorzystanie wizerunku – dziecko
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.